• admin
  • נובמבר 15, 2020
  • אין תגובות

שירותי מחשוב למפעלים

כדי שמפעלים יוכלו לבצע את עבודתם, עליהם להיות מצוידים במיטב הטכנולוגיה – על אחת כמה וכמה במדינה כמו ישראל, הידועה כחלוצה טכנולוגית במלוא מובן המילה. אם בתחילת הדרך המפעלים התבססו על עבודה ידנית ובהמשך על מכונות, כיום המחשוב חולש על אינספור היבטים בייצור ובניהול השוטף של המפעלים. תקלה מסוימת במערכת המחשוב עלולה לכן להביא להפסקה של הייצור, לפגיעה בטיב המוצרים ולפגיעה כלכלית ותדמיתית אנושה.

אז מה הפתרון? פשוט מאוד: פנייה לחברה המספקת שירותי מחשוב למפעלים, ועושה זאת ברמת המומחיות הגבוהה ביותר שיש. חברה כמו איי.פי מחשבים.

הצד הממוחשב של המפעלים

ניהול מפעל, כידוע, אינו דבר פשוט. נדרשת כאן התעסקות בשלל נושאים המרכיבים את התפעול השוטף של העסק, לרבות המכונות, הציוד, כוח האדם, הספקים, המלאי וכן הלאה. מערכות ממוחשבות עשויות לרכז את כל המידע הקשור לנושאים אלו ואחרים, תוך שיפור היעילות וקיצור זמני העבודה. חשוב לא פחות הוא שהטכנולוגיה מקטינה עד למינימום האפשרי את הסיכויים לטעויות אנוש, שעלולות להיות שוות הון תועפות למפעל הממוצע.

לכל מפעל יש את תחום הפעילות שלו, סדר הגודל ומאפיינים אחרים, הצפויים להשפיע על הדרישות שלו מהמערכות הממוחשבות. לכן יש צורך בתכנון מושכל של שירותי מחשוב למפעלים, תוך התאמה מלאה אליו. פתרונות מחשוב מקובלים עבור מפעלים כוללים:

  • מערכת ממוחשבת לניהול ספקים
  • מערכת לבקרה על העובדים ולניהולם
  • פתרונות מחשוב עבור פסי ייצור
  • ציוד ממוחשב לתחזוקת ולתפעול המכונות, למשל קביעת תרחישי פעולה
  • אבטחת מידע מלאה, תוך דגש על הסודות התעשייתיים, דרכי הייצור ולעיתים גם הפטנטים
  • שירותי תקשורת בין הנגזרות השונות של העבודה במפעל

מטרת העל של שירותי מחשוב למפעלים היא לתפעל את כל מה שדורש תפעול בצורה יעילה ומקיפה, כך שניתן יהיה למקסם את ההתנהלות השוטפת שלו. מבחינה מעשית, המשמעות בדרך כלל היא הגדלת התפוקה של המפעל מצד אחד וצמצום משמעותי של ההוצאות שלו מהצד האחר.

ליווי מקצועי לכל אורך הדרך

עם כל הכבוד לטכנולוגיה ולמערכות הממוחשבות, הן לא באות להחליף באופן מלא את האדם ואת השיקול האנושי. באמצעות קבלת שירותי מחשוב למפעל ניתן למצוא גורם מקצועי שיהיה אחראי על המערכות האלה ויספק עבורן פתרונות לכל אורך הדרך: החל מהתכנון הראשוני של המערך הממוחשב, דרך התפעול השוטף ועד לפתרונות נקודתיים של תיקונים וטיפול בתקלות.

כדי שהשירותים האלו יינתנו בצורה המקצועית ביותר, על החברה החולשת על מערכות המחשוב לעמוד בכמה דרישות חובה. רצוי שהיא תוכל לספק מכלול רחב של שירותים תחת קורת גג אחת, מה שיהפוך את התהליך ליעיל ולזול יותר, יקצר תהליכים ויקטין את הסבירות לטעויות.

דגש מרכזי נוסף הוא על הזמינות של החברה. מומלץ להעדיף חברה שתוכל להיות שם עבור אנשי המפעל כשהם זקוקים לה, ולסייע סביב השעון במגוון דרכים: שירותי Help Desk במוקד הטלפוני המאויש היטב, פתרונות תמיכה מרחוק והשתלטות מרחוק במידת הצורך, שירותים בענן וכן הלאה. זה בדיוק מה שאנחנו מספקים עבורכם, ברמת מקצועיות ללא פשרות, באיי.פי מחשבים.