שירותי HELP DESK
כמה מהבעיות הנפוצות בתמיכת שירותי ה HELP DESK שלנו יכולות לעזור לך לפתור:
- מחשבים איטים או באגים במערכות הפעלה
- קבצים ותיקיות שנמחקו בטעות
- בעיות הדפסה וסריקה
- בעיות קישוריות לאינטרנט ומהירות
- תצורות או הגדרות לא נכונות
- תקלות במיילים, והגדרות דואר
- ועוד רבים!
דרכים לטיפול בתקלה הדורשת שירותי HELP DESK (הלפדסק)
- משהו לא בסדר – אחד העובדים בחברה מגלה שמשהו במחשב לא עובד כמו שצריך.
- יוצרים קשר עם התמיכה דרך הפורטל היעודי שלנו בכתובת: https://109.co.il/
- כותבים לנו על מהות בבעיה, לאחר מכן אחד התומכים שלנו מקבל עדכון על קריאת השרות.
- הטכנאי שמצוות לתקלה – יתחבר למחשב שלכם מרחוק, כך שהבעיה מטופלת מייד, ולא כמו בחברות אחרות שתאלצו להמתין להגעת הטכנאי לבית העסק.
חבילות תמיכת הלפדסק גמישות העונות על כל צורך
אנו נתאים לכם את שירותי התמיכה הטכנולוגית שלנו לצרכים העסקיים שלכם, פירושו תמיכת IT גמישה ומותאמת לחלוטין העונה על הדרישות הספציפיות שלך במחירים שתפורים בדיוק לעסק שלכם.דלפק העזרה המנוהל במלואו
עסקים שכבר אימצו את שירותי ה HELP DESK שלנו מבינים שחסכו בעלויות תוך כדי הוזלה משמעותית, עלייה בפריון העבודה ופחות מתח ולחץ, באמצעות חבילות התמיכה במחשבים והשרתים העומדים לרשות ה- IT בשירות מלא. כספקית מובילה של שירותי IT בישראל, אנו מחזיקים בתהליכים מתועדים המסייעים לעסקים במגוון רחב של תעשיות לנהל ולתחזק את תשתיות הנתונים, השרתים והרשת שלהם.רוצה ללמוד עוד על שירותי העזרה והתמיכה המובילים בתחום ה- IT שלנו? אנו תמיד שמחים לענות על שאלות ולהסביר לעומק כיצד אנו עוזרים לעסקים לפתור את בעיות הטכנולוגיה שלהם. צרו קשר בכל עת
אודות חברת R-net מחשבים
R-net מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.