כמה עולה שרת ענן ?

R-net מחשבים תוכנה ותקשורת
כמה עולה שרת ענן?

כמה עולה שרת ענן ?

למרות שרבים בתעשיית ה- IT מסכימים שאירוח ענן הוא העתיד של תשתיות האינטרנט, נספר לכם שהעתיד הוא כבר כאן ועכשיו, בשנת 2020 אלפי ארגונים בישראל עברו לתשתיות ענן, יש לו יתרונות וחסרונות. ציוד IT – באופן מסורתי עם מיקומי שרתים רבים, המעבר לטכנולוגיית אחסון בענן נתפס כבחירה קלה, אך הוא מביא גם מספר יתרונות, חסרונות ואתגרים.

שרתי ענן משמשים כאשר ארגון צריך לפרוס שכבת וירטואליזציה מותאמת אישית ולהקל על חששות הביצוע והאבטחה הנלווים אליו לעיתים קרובות. אירוח משותף – מחשוב ענן מחולק לשרתים ייעודיים על ידי וירטואליזציה, אך אלה מוקדשים באופן מלא בעוד אירוח משותף משותף למשתמשים אחרים. ההבדל בין אירוח שרת ענן ציבורי לאחסונו בענן פרטי, כגון שירותי האינטרנט של אמזון (AWS), הוא שהאחרון קיים בתשתית החברה עצמה, שם הוא שייך ומופעל על ידי ארגון אחר. בהתקנה זו, המכונה לעתים שרתי Bare Metal , הספק מקדיש שרת ענן פיזי ללקוח שיש לו דרישות ביצועים או אחסון ספציפיות, והמשתמש האחר משתף את השרת הפיזי. מכיוון שלמחשוב ענן יש יתרון מכריע באחסון נתונים מחוץ לאתר, אינך צריך להשקיע בשרת פיזי. ספק הענן מספק שרתי ענן פיזיים שבעצם מקצים את השרתים הפיזיים שלהם למשתמש. אתה יכול לקנות את השרתים האלה בעצמך, אבל אתה צריך לקנות את החומרה בעצמך אבל אז אתם צריכים שמישהו יעשה לכם איפון של החומרה הנדרשת לכם, לרכוש רשיונות לרישוי מערכות הפעלה, בסיסי נתונים ועוד, מה שיכול להוביל להשקעה של עשרות אלפי דולרים במכה אחת לצורך מימון הרכישה ולאחר מכן למצוא מרכז נתונים שיארח אותם.

שרת ענן​
מתאים לעוסקים פרטים​
שרת ענן​
מתאים לעסקים קטנים​
שרת ענן​
מתאים לעסקים בינונים​
שרת ענן​
מתאים לעסקים גדולים​
ליחצו להזמנה
מעבד1 ליבת מעבד​ וירטואלי
2 ליבות מעבד ​וירטואלי2 ליבות מעבד ​וירטואלי4 ליבות מעבד ​וירטואלי
זיכרון2GB זיכרון וירטואלי​
2GB זיכרון וירטואלי​
8GB זיכרון וירטואלי​
12GB זיכרון וירטואלי​
נפח דיסקדיסק קשיח​ 50GB SSD
דיסק קשיח​ 100GB SSD
דיסק קשיח​ 200GB SSD
דיסק קשיח​ 250GB SSD
מערכת הפעלהWindows 10Windows Server 2016Windows Server 2016Windows Server 2016
תמיכהמוקד Help Desk לכל תקלה​
מוקד Help Desk לכל תקלה​
מוקד Help Desk לכל תקלה​
מוקד Help Desk לכל תקלה​
מחיר390 ש"ח + מע"מ, חודשי490 ש"ח + מע"מ, חודשי690 ש"ח + מע"מ, חודשי970 ש"ח + מע"מ, חודשי

יתרונות שרת ענן

שילוב שרתים בענן הוא גישה חסכונית שתהיה לה תועלת מתמשכת עבור משתמשי הענן בעסקים, על פי מחקר שנערך לאחרונה, שרת ענן מפחית את הצורך בצוות העובדים, מה שמפחית עלויות משמעותית מבלי להשפיע על הביצועים והיכולות של חברות. לשרתי ענן יש גם יתרון של מדרגיות, כלומר הם יכולים להסתגל לעומס עבודה מופחת ולהגדיל את הקיבולת. בנוסף להגדלת הקיבולת של השרת בקלות, אירוח ענן מאפשר גם להשתמש במספר שרתים במקום אחד, מה שיכול לסייע בהפחתת העומס על משאבי שרת בודדים.

שרתי ענן יכולים להיות ממוקמים בכל מקום בעולם ולספק שירותים מרחוק בסביבת מחשוב ענן. שרתי הענן מבצעים אותן פונקציות כמו השרתים הפיזיים המסורתיים, ומספקים כוח מחשוב ואחסון ליישומים. בנוסף, ביצועי השרתים של אירוח מבוסס ענן מפוזרים ברחבי העולם, כך שהמהירות והתגובתיות של הענן עולות בהרבה על ביצועי השרתים המסורתיים במקום אחד.

אכן, רוב הסטארט-אפים שמשתמשים בחברות שירותי מחשוב לעסקים כדי להפעיל את העסקים והתוכנות שלהם נהנים גם מהיתרונות של ארכיטקטורת ענן. חלק מהיתרונות של מחשוב ענן בלבד עשויים להספיק בכדי לשכנע את העסק שלך לעבור לשירותי מחשוב ענן. למידע נוסף על היתרונות של מחשוב ענן, עיין במאמר שלנו על האופן בו מחשוב ענן שונה מתשתית IT מסורתית.

טכנולוגיית הווירטואליזציה העומדת בבסיס ענן זה מציעה יתרונות רבים של מחשוב ענן. המשך לקרוא כדי לגלות איזה שירות ענן העסק שלך צריך לבחור בצורה הטובה ביותר – לגבות את הנתונים שלך. לפני שנעמיק בפרטי שירות מחשוב ענן ויתרונותיו, כדאי לזכור כי מחשוב ענן אינו רק דבר אחד.

שרת ענן יכול להיות גם מופע מחשוב ב – או בענן פרטי, ותוכל לשלב עננים ציבוריים ופרטיים כדי לעבוד יחד.

שירותי מחשוב ענן פרטי או ציבורי ?

ענן פרטי הוא ענן שרת שמארח תוכנות מבוססות שרתים שעובדי החברה שלך יכולים לגשת אליהם מכל מקום ובכל זמן. שרת ענן הוא סביבת מחשוב ענן בה פועלים שרתים וירטואליים במקום שרתים פיזיים. הענן והשרתים הייעודיים זהים לשרת ייעודי, אך השרת הייעודי שונה לחלוטין משרת הענן.

בעוד שמשתמשים רבים בשרתים בענן יכולים לשתף משתמשים רבים, שרתים ייעודיים מיועדים לשימוש בלעדי על ידי חברה. בניגוד לאירוח משותף מסורתי, Cloud Hosting מארח משאבים ייעודיים למשתמשים רבים (אתרים ויישומים) המתחרים על משאבי מחשוב.

תהליך העברת נתונים ויישומים משרתים פנימיים פיזיים לשרת ענן נקרא העברת ענן. העברת נתונים, יישומים ונתונים אחרים משרת פיזי לשרת הענן נקראת גם "העברת ענן" בשל עלותה הנמוכה וזמינותה הגבוהה.

ענן פרטי מחייב חברות לבנות ולתחזק תשתית ענן משלהן. עננים פרטיים נתפסים כשירות מחשוב ענן רק על ידי משתמשים פנימיים בעננים פרטיים. על ידי שותפות עם ספק מחשוב ענן מתקדם פרטי, תוכל להשיג את כל היתרונות של מחשוב ענן באופן שאינו מתפשר על אבטחת העסק שלך.

אם אתה זקוק לכמויות גדולות של שטח אחסון בשרת שלך, שקול שרת ענן פרטי מנוהל אשר יכלול גם שירותי סיסטם ו Help Desk מספק שירותי הענן.

כמה קל להעביר את הנתונים שלך לענן?

לשמיעת כל היתרונות של מחשוב ענן פרטי. אם אתה מחפש מידע נוסף אודות העברת היישומים שלך לענן או אם ברצונך ללמוד על הזדמנויות אחרות שהענן מציע לעסק שלך, אנא פנה אלינו 077-4000179.

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים ענן, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

קידוש השם 1, ראשון לציון
077-4000179
[email protected]

 

תוכן עניינים

מידע נוסף
היתרונות של שירותי מחשוב ענן

שירותי מחשוב ענן

חברת R-net מחשבים הינה חברה המתמחה במתן שירותי מחשוב בענן. שירותי מחשוב הענן שלנו מאפשרים לעסקים מודל חדש, ייחודי ומתקדם לצריכה וניהול של נתוני הדאטה

שווה קריאה
היתרונות של שירותי מחשוב ענן
שירותי מחשוב ענן

חברת R-net מחשבים הינה חברה המתמחה במתן שירותי מחשוב בענן. שירותי מחשוב הענן שלנו מאפשרים לעסקים מודל חדש, ייחודי ומתקדם לצריכה וניהול של נתוני הדאטה

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן