4 טיפים לאבטחת מחשוב ענן שלא ידעתם

R-net מחשבים תוכנה ותקשורת
4 טיפים לאבטחת מחשוב ענן שלא ידעתם
להלן ארבעה טיפים להבטיח כי אתה מתייחס ברצינות לאבטחת מחשוב ענן.

1. אתה עדיין צריך לשמור על גיבויים

כשאתה רוצה להבטיח שאתה לוקח מחשוב ענן ברצינות, עליך לוודא שאתה מגבה את הנתונים שלך ללא הרף. זה חייב להיות אחד ההיבטים שממנו אין להתעלם אף פעם בעבודה על ענן. אנשים מכניסים כל כך הרבה אמונה לענן כי הם לא לגמרי מבינים את זה.בדוק את האותיות הקטנות של החוזה עליו חתמת עם חברת שירותי ענן ותגלה שהם לא אחראים להרבה מאוד. אתה יכול לחסל את כל החברה שלך והם לא יהיו אחראים להרבה.אתה צריך לשלוט בנתונים שלך ולא משנה מה יקרה. עליך לשמור את הנתונים המאוחסנים מחוץ לאתר בענן למקרה שקורה משהו באתר שלך, אך עליך גם לשמור את הנתונים המאוחסנים באתר שלך לכל מקרה. אתה אף פעם לא יודע מה יכול לקרות לענן.אבטח את העסק שלך והעניק לעצמך את השקט הנפשי שמגיע לך הכל במכה אחת. אפילו חברות גדולות כמו T-Mobile נתקלו בבעיות באחסון הענן שלהן והשאירו את הלקוחות בבעיה.אל תוטעה על ידי מתן אמון רב מדי בשרת ענן. ניתן לטעות בתחום זה כמו כל דבר אחר בעולם הטכנולוגיה.

2. אתה יכול לעקוב אחר הנתונים שלך

אמנם אתה עשוי לחשוב שהענן הוא רשת ערפילית של מחשבים שיכולה להיות ממוקמת בכל מקום, אבל זה לא יהיה נכון לגמרי. יש מיקום פיזי לאחסון הענן שלך.נניח שאתה מחליט לסיים את השירות שלך יום אחד. אם אינך יודע היכן הנתונים שלך נמצאים, אינך יודע אם סודות חברה חיוניים עדיין קיימים בשרתים אלה. אם שיתפת שטח שרת עם עסק קטן אחר, ספק השירות שלך כנראה לא מחק את השרת כדי להיפטר מהמידע שלך.אתה צריך גם לדעת מה קורה אם חברת הנתונים איתה אתה עובד יוצאת מכלל פעילות. אם יום אחד הם סוגרים את פעולתם, האם הם פשוט מוכרים את השרתים שלהם לעסק אחר או שהם פושטים רגל? עליך לוודא שהשרת הווירטואלי הייעודי שלך בטוח בכדי להבטיח שהנתונים שלך לא יגיעו לידיים של מישהו אחר.יתרה מכך, כדאי לחשוב על הבעלות על התקן האחסון שבו הנתונים שלך נמצאים. אם יש לך חומרה ייעודית שאתה רוכש ממרכז הנתונים, לא תצטרך לדאוג שמשהו יקרה לנתונים שלך. אם תפסיק את השירותים, תוכל להחזיר לך את המכשיר שלך.

3. אתה יכול לבדוק את האבטחה שלהם

אם אינך יודע הרבה על אבטחת סייבר, ייתכן שאתה משלב את אצבעותיך רק בתקווה שספק שירותי הענן שלך יודע מה הם עושים. עם זאת, אם אתה יודע קצת על אבטחה, אתה יכול לשאול שאלות חכמות כדי לבדוק שהם עושים את כל הדברים הנכונים.לשאול אותם אם הם עומדים בתקני האבטחה הטובים ביותר זה מאתגר אם אתה לא יודע מה לשאול. בדקו אם קיימים מערכות פיירוול ומערכות אבטחה נוספים לדוגמא.דבר נוסף שיש לבדוק הוא האם הם עומדים בסטנדרטים בענף שלך. אם אתה בתחום הפיננסי או בתחום הבריאות, ייתכן שתחול על תקני אבטחת נתונים מבלי שתבין זאת. תקני HIPAA ו- PCI שאינם מספקים שירותי הענן שלך עשויים להשאיר אותך נתון לבדיקה או אפילו לבעיות משפטיות.בעוד שאתה צריך להיות כל חומות האש ותוכנת האנטי-וירוס הרגילים במקום, לפני הכל, זה צריך להיות מנוהל בקפידה. עליהם להציע זיהוי חדירה ואף להציע לך גישה כדי לראות מתי מתרחשות הפרות.

4. אתה יכול לבקש התייחסות

זה אולי מרגיש מסורבל לשאול, אבל זה לגמרי בזכותך לבקש הפניות מספק שירות פוטנציאלי. לפני שאתה סומך על כל הנתונים שלך ועל נתוני הלקוחות הקשים שלך עם חברה מוזרה שאתה לא מכיר, לבקש הפניות זה נורמלי.קח הכל עם טיפה ספק כי הם בטוח ישלחו לך מידע על הלקוחות הטובים ביותר שלהם. אם הם יכולים להמליץ ​​על לקוח שיש לו צרכים דומים לשלך, אתה יכול לשאול שאלות חשובות כדי להבטיח שהוא יודע מה הוא עושה.בקש מידע על הלקוחות הגדולים ביותר שלהם. לארגונים ממשלתיים, חברות ביטוח ומומחי בריאות יש את הצרכים המחמירים ביותר. הם לא יכולים לתת לשום דבר לצאת לאדם הלא נכון, אחרת כל המערכת שלהם עלולה לקרוס.הפניות לא יבטיחו כי אתה עובד עם החברה הטובה ביותר בעיר, אך היא תספק שהן מתאימות. אם אתה והחברה שמספקים לך הפניה לצורכי אבטחה דומים, זה יראה שהחברה מבינה אותך.שאל את החברות לפנות אליהן לשם מה היו זקוקים לשירותים. שאלו אילו חוויות עברו עם חברות אחרות ולמה. תוכל לקבל תובנה חשובה לפני שתעביר את הנתונים שלך לספק ענן חדש.

ניתן לנהל אבטחת מחשוב ענן בצורה משתלמת

לא משנה מה התקציב שלכם, יהיה פתרון אבטחת מחשוב ענן שיתאים לצרכים שלכם. מחשוב ענן חשוב להישאר תחרותי לא משנה באיזה ענף אתה נמצא, אך אם אינך שומר על אבטחה, הדבר עלול להטביע את העסק שלך.

אודות חברת R-net מחשבים

R-net מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

לקוחות ממליצים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים ענן, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

קידוש השם 1, ראשון לציון
077-4000179
[email protected]

 

תוכן עניינים

מידע נוסף
שווה קריאה
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן