שירותי מחשוב לעסקים

מידע בנושא שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים ברייטנר חודשי

בעבר לנהל עסק התנהל בבלגן – כל המסמכים היו מבולגנים, כל פעולה היתה צריכה להיעשות באמצעות דבר פיזי, והמידע של הלקוחות לא היה שמור בצורה טובה. בעולם המודרני כיום, עסק שמכבד את עצמו חייב להתנהל באמצעות שירותי מחשוב. הבעיה היא שלא כל אחד מבין בזה, וזה לא דבר שקל להתקין בעצמך.

בדיוק בשביל זה קמו חברות שתפקידן לעזור לכן להתאים את העסק שלכם לקמה. החברות נותנות שירותי מחשוב ברמה גבוהה, ואתם נהנים מהתפתחות העסק שלכם בזכות שירותים אלו. אם אתם לא בטוחים מהם שירותי מחשוב, המשיכו לקרוא והדברים התבהרו.

שירותי מחשוב בתל אביב
שירותי מחשוב בתל אביב

מהם שירותי מחשוב לעסקים?

שירותי מחשוב לעסק עובדים על גבי ענן אינטרנט ועוזרים לכם להעביר את כל המידע שקיים אצלכם למערכת חשדה ומתוחכמת. כך שמה שמשתנה הוא לא המידע של העסק שלכם אלא הממשק. במקום לעבוד בצורה מסורבלת ולא נוחה, שירותי המחשוב מספקים לכם כלים שעוזרים לכם לנהל את העסק בצורה טובה יותר.

שירותי המחשוב  מאד נגישים למשתמש ופועלים בצורה פשוטה. כמובן שגם אם אתם מסתבכים אתם לא נשארים לבד. שירותי המחשוב מסופקים על ידי אנשים שמבינים בממשק בצורה טובה מאד ויענו על כל בעיה שתתעורר אצלכם בעסק בלי שום בעיה.

 

אילו שירותי מחשוב יש?

כל עסק צריך שירותי מחשוב אחרים ולכן אתם צריכים להכיר את סוגי ההצעות ששירותי המחשוב בארץ נותנים כיום.

שירותי ענן

שירותי ענן משמען שין צורך בתחזוק תשתית מחשוב של עסקך. באמצעות הענן של שירותי המחשוב הצורך בתשתית מחשוב עצמית של העסק מתייתרת. על שירות הענן צריך לשלם תשלום בסיס חודשי והוא מפעיל את כל הפלטפורמות והיישומים בצורה וירטואלית.

שירות הענן עוזר לגבות ולאחסן את כלל הנתונים בצורה טובה ויעילה. בזכות הפשטות של השימוש בענן העסק עובד בצורה יעילה יותר וניתן לחסוך כסף בצורה משמעותית.

מהם היתרונות של שירותי הענן?

  1. וירטואליזציה – וירטואליזציה משמעה הפעלת תוכני מבלי להשתמש בתשתיות המחשב. אומנם זה נשמע מסובך אבל בפשטות הענן גורם לכך שהמשאבים יוקצו במהירות מה שגורם לעסק לעבוד בצורה יעילה יותר.
  1. גישה לרשת – באמצעות הענן ניתן יהיה לגשת לרשת תוך שימוש במכשירים שונים. כך שאם יש לעסק מספר מחשבים, סמארטפונים או טאבלטים, הוא יוכל לגשת לענן מכל אחד אחד מהם. כך לדוגמה לכל המכשירים יוכל להיות אופיס 365 שישרתם אותם. האפליקציות והנגישות אליהן יהיו בכל המכשירים
  1. המשאבים – יוקצו לפי דרישת הלקוח.
  1. גיבוי נתונים – ניתן באמצעות הענן ליצור גיבוי נתונים מעולה. בעולם כיום יש המון נתונים לכל עסק – הכנסות, הוצאות, לקוחות ישנים, לקוחות חדשים, סוגי עסקאות והרשימה עוד ארוכה. גיבוי נתונים הינו קריטי! כל מידע שיש לבעל עסק צריך להישמר כי הוא עלול לשמש אותו בעתיד. הענן עוזר בעבודה זו

באמצעות גיבוי יעיל של הענן, לא תצטרכו להיות מוטרדים מכך שמסמכים ייעלמו, חתימות יאבדו או שלא תדעו פרט על משהו שקרה לפני חודש. זאת כי הכל יישאר מתועד.

  1. שירותים וירטואליים – באמצעות שירותי המחשוב תוכלו להתחיל להעניק ללקוחותיכם שירותים וירטואליים ברמה גבוהה. שירותים וירטואליים נחוצים מאד בעולם כיום בו אנשים לא רצים לצאת מהבית כשהדבר מיותר

אבטחת נתונים ומידע

אנו שומעים על פריצה לחברה פעם בשבוע. כיום המתקפות על חברות הן לא דרך פריצות לעסק הפיזי אלא לעסק הווירטואלי. חכן חשוב למגן את נתוני העסק בצורה מרבית. הדבר לא רק יעזור בכך שלא יפרצו אליכם, אלא גם ישמר ויביא לקוחות חדשים. כיצד? הדבר פשוט – לקוח שיודע שהנתונים שלו בטוחים ואף אחד לא ייראה אותם יסמוך על העסק שלכם יותר, וירצה להיות לקוח שלכם.

 

כיצד עובדת אבטחת המידע?

אבטחת המידע גם היא עובדת דרך הענן. חברת שירותי המחשוב כמובן תתקין לכם את הכלים המתאימים על הענן שימגנו את העסק שלכם. החברה תתקין לכם על הענן מספר כלים שיאפשרו לכם למגן את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר מפני התקפת הסייבר הבאה.

חשוב לזכור זהו תחום שחשוב להתייחס אליו בכובד ראש. לפני שאתם שוכרים חברה שתפקידי הינו שירותי מחשוב בדקו האם היא גם מתמחה באבטחת מידע. בעולם הטכנולוגי כיום אין דבר שחשוב יותר מזה. חברה יכולה לקום וליפול על אבטחת מידע רשלנית.

שירותי מחשוב ועבודה מהבית

הקורונה גרמה לכולנו לחשוב מחדש על צורת העבודה המוסדית בה כולם מגיעים מדי יום ביומו למשרד. נוצרה דרך עבודה חדשה – איש איש נשאר בביתו ועובד ממנו. הדבר התגלה כיעיל מאד -עובדים החלו לתת תפוקה גדולה יותר ונסתמן כי זה נוח לרבים מהם. אך כמובן שגם עבודה מהבית דורשת ממשק ייחודי שצריך לתפעל אותו. לכך עוזרים שני דברים.

  1. השתלטות מרחוק – כך תוכלו לקבל שירותים מרחוק מבלי לצאת מהבית. אם לאחד העובדים יתקלקל שירות המחשוב החברה תוכל לתקן לו אותו מבלי שעובד זה כלל יצא מהבית.
  1. חיבור לענן – כדי לעבוד מרחוק על העסק להיות מחובר לענן. ללא חיבור לענן העבודה מרחוק לא תהיה טובה. האמצעות הענן כל אחד עובד על החלק שלו אך העבודה עדיין נשארת שיתופית. אדם יכול לעזור לאדם אחר, לדעת מי עובד על מה מתי, ולעלות את מה שהכין לענן ברגע שסיים.

הענן שומר על סביבת עבודה מסודרת ונוחה בעל ממשק קבוע לכלל המשתתפים בו. בעל העסק יכול לעקוב אחר עבודת עובדיו בצורה פשוטה ונוחה ולתת מענה לבעיות שלהם כאשר צצות.

באמצעות מערכת המחשוב תוכלו להעסיק עובדים מכל הארץ ולא להיות מוגבלים מבחינה גאוגרפית. העולם עובר גלובליזציה ואין סיבה בישראל בשנת 20211 מרחק יימנע מכם להעסיק אדם מוכשר ביותר לעבודה בעסק שלכם.

מה היתרון הגדול ביותר בשירותי מחשוב לעסק?

הפתרון הגדול ביותר של שירותי מחשוב בעסק הוא שלא אתם צריכים לשבור עליו את הראש. כולם יודעים ששירותי מחשוב לעסק נחוצים ונכונים, אך לעיתים אין להם כוח לחשוב כיצד להפעיל ואיך להתקין. חברה של שירותי מחשוב מוצאת מזור לבעיה ופשוט עושה בשבילכם הכל. כל מה שאתם צריכים הוא לבקש.

לכן לפני פניה לחברה מתמחה חשבו – אילו שירותי מחשוב אתם צריכים לעסק שלכם? האם אתם צריכים אבטחה? האם אתם צריכים ענן? במידה והתשובה לשאלות האלו היא כן בדקו איזו חברה תספק לכם את השירות המקצועי ביותר. בR-rent שירותי מחשוב לעסקים, מספקים את כל השירותים שתוארו לעיל.

זכרו! שירותי מחשוב אינו דבר שעליו כדאי "להתקמצן". עסק שפועל בצורה נוחה, נגישה ויעילה הוא עסק שמרוויח יותר. ענן נשמע כמו שדרוג פשוט אך הדבר לא כך כלל. באמצעות גיבוי נתונים איכותי ואבטחת מידע מעולה העסק שלכם יעלה ברמה והדבר ימשוך לקוחות חדשים ויעזור לשמר לקוחות ישנים.

נראה שהעולם של מחשוב זר לרבים אך באמצעות חברת מחשוב שיודעת להנגיש את המידע בצורה טובה גם אתם תוכלו להיעזר בשירותי מחשוב לעסק שלכם מבלי בעיות.

שירותי מחשוב לסטארטאפים

שירותי מחשוב לסטארטאפים

R-net Computers היא חברה המתמחה במתן שירותי מחשוב ענן לעסקים בכל הגדלים. החברה ממוקמת בישראל ומספקת מגוון שירותי מחשוב לסטארט-אפים, כולל שרתי ענן, גיבויים, אבטחת

קרא עוד »
מה זה ליסינג לשרתים

מה זה ליסינג לשרתים?

מהו שרת מחשב? שרת הוא מחשב חזק המחובר לרשת (בדרך כלל לאינטרנט) ומספק גישה למשאבים או שירותים מסוימים. ישנם סוגים רבים של שרתים. לדוגמה: שרת אינטרנט: זהו

קרא עוד »
גיבוי שרת היברידי

גיבוי שרת היברידי

מודל שרת היברידי מעניק לחברות אבטחת נתונים חזקה ותערובת של שני העולמות. לדוגמה, עם גיבוי שרת היברדי, לקוחות יכולים לגבות את הנתונים שלהם לשרת המקומי, וכמו גם לגיבוי

קרא עוד »
תמיכה מרחוק למחשבים

תמיכה מרחוק למחשבים

תמיכה מרחוק למחשבים – כל עסק, ארגון או אפילו אדם פרטי המשתמשים במערכות ממוחשבות שונות, עשוי להזדקק מפעם לפעם לשירותי תיקונים ותחזוקה שוטפים. אבל מהי

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן