כיצד לאחסן, לגבות ולשחזר את נתוני העסק שלך

R-net מחשבים תוכנה ותקשורת
כיצד לאחסן, לגבות ולשחזר את נתוני העסק שלך
נתונים מניעים עסקים. מהחברות הגדולות ביותר ועד לחנויות קטנות רבות ברחוב , הנתונים והמידע שנצבר לא יסולא בפז לעסקים.עם זאת, אחד ההיבטים החשובים ביותר בשימוש בנתונים לעסקים הוא שמירתם מאובטח ובידי מי שישתמש בהם בצורה לא תקינה. כיום כל עסק זקוק לתוכנית כיצד לאחסן את הנתונים שלהם בצורה מאובטחת, לא משנה איזה מידע הוא מכיל.הכנת תוכנית זו דורשת ידע בדרכים הטובות והאמינות ביותר לגיבוי נתונים, כיצד לשמור על אבטחת הנתונים וכיצד לשחזר נתונים במידת הצורך, בין אם זה בעקבות הפרת אבטחה או הפסקת חשמל.בפוסט זה, נפרט את השיטות המומלצות ואת הצעדים שעליך לנקוט כעת בכדי לשמור על נתוני העסק שלך – ועל נתוני הלקוחות שלך – בטוחים.

מדוע נתונים חשובים כל כך לעסק שלך

עסקים מסתמכים על נתונים ומידע כדי לקבל החלטות. בימינו כמעט כל עסק אוסף מידע מסוג כלשהו. אולי זה רק פרטי יצירת קשר עם הלקוח. לעתים קרובות זה הולך עמוק הרבה יותר מזה. חברות כמעט בכל גודל משתמשות בנתונים לניתוח סטטיסטיקה ומגמות שיכולות לעזור להן להמשיך להצליח ולצמוח.הנתונים מגיעים גם כמעט לכל חלק בעסק – מכירות, חשבונאות, שיווק ועוד רבים אחרים. נתונים טובים מובילים לקבלת החלטות טובה יותר בכל תחומי העסק.אך נתונים שימושיים רק אם הם מאובטחים באמת ומגובים באופן שהופך אותם לשחזור בקלות.

דרכים לאחסון וגיבוי נתונים עסקיים

ישנן דרכים רבות בהן עסק יכול לאחסן בצורה מאובטחת את הנתונים שלו. אך הצעדים הראשונים חייבים לכלול תמיד ביצוע מיפוי של כל הנתונים שיש לאחסן ולגבות . לאחר מכן, עליך להשקיע בהתקני האחסון המתאימים עם מספיק שטח אחסון לנתונים שזיהית כזקוקים לאחסון.התקני אחסון מגיעים בצורות וגדלים רבים. חלקם מתאימים יותר מאחרים, בהתאם לצרכי הארגון שלך. הנה סקירה מהירה.

אחסון בענן השיטה הפופולרית לגיבוי

אחסון בענן הופך פופולרי יותר ויותר לניהול פתרונות אחסון נתונים. טכנולוגיית ענן מועדפת כיום בקרב עסקים מכל הגדלים בגלל מידת השימוש שלה.לא משנה צרכי אחסון הנתונים שלכם, הענן יכול להתמודד עם זה בצורה גמישה אשר ניתנת להרחבה עפ"י דרישת הלקוח. אם אתה צריך לשדרג ולנצל שטח נוסף, לרוב אין דרך מהירה יותר לעשות זאת מאשר דרך הענן.בעת שמירת מידע בענן, אתה תמיד יכול להיות סמוך ובטוח שהנתונים שלך מאוחסנים בצורה בטוחה ומאובטחת. אתה יכול לשחזר ולגבות נתונים ככל שאתה צריך.יתרון נוסף בשימוש בשירותי גיבוי בענן הוא שניתן לגשת למידע שאתה שומר בענן מכל מקום ומכל מכשיר כל עוד יש חיבור לאינטרנט או לרשת.

אחסון מקומי או גיבוי היברדי

גיבוי נתונים באופן מקומי הוא גם אפשרות מועדפת בקרב ארגונים רבים, גיבוי מקומי פירושו שכל הנתונים נשמרים במיקום החברה . זה יכול להיות בכוננים קשיחים במחשב או בשרתים הממוקמים גם בתוך בית העסק.כעת, לא תמיד גיבוי מקומי במקום הוא הבטוח ביותר לדוגמה במקרה של פריצה וגניבה או שריפה, במיוחד אם אתה מסתמך רק על מחשבים לטיפול באחסון נתונים וגיבויים. אם תבחר ללכת בדרך זו, עדיף להשקיע בחומרה תקינה, הכוללת שרתים.עם זאת, זה לא נגמר שם. כדי לתכנן גיבוי ושחזור תקינים, יהיה עליך ליצור תוכנית לאופן העברת הנתונים במקרה של כשל בשרת או חומרה אחרת. כמו כן, תצטרך שיהיה ציוד באתר שיכול להגן במקרה של הפסקת חשמל ע"י אל-פסק UPS או ציוד גיבוי לסוללה דומה. תרצה גם להריץ תוכנה שיכולה לתזמן גיבויים קבועים ולהפעיל פעולות שחזור.

אפשרויות קטנות יותר לעסקים קטנים

ייתכן שחלק מהעסקים הקטנים לא בהכרח זקוקים לשרתים או אפילו לפתרונות אחסון בענן בקנה מידה קטן יותר. במקרה זה, ישנם כוננים קשיחים חיצוניים ו- USB שיכולים לבצע את העבודה.אלה משמשים בצורה הטובה ביותר עבור עסקים המשתמשים רק בכמויות קטנות של נתונים. סביר להניח שלא ימצאו פיתרון זה מתאים, מכיוון שעסקים רבים פשוט דורשים יותר מקום לנתונים או לפחות גמישות רבה יותר מכפי שהתקנים הללו יכולים לספק לעתים קרובות.

כיצד לגבות ולשחזר את נתוני העסק שלך

עכשיו שאתה יודע על אפשרויות לאחסון נתונים, עליך לקבוע כיצד לגבות את הנתונים הטובים ביותר. באופן אידיאלי, פתרון זה ידרוש פתרונות מרובים לעיל. זה מבטיח שתמיד יהיה לך יותר ממקום אחד בו נתוני העסק שלך נשמרים ומאובטחים.אבל אתה צריך להיות תוכנית כיצד להקים נהלי גיבוי נאותים וכיצד להתחיל לשחזר נתונים אם זה נחוץ אי פעם.ראשית, שקול אילו אירועים, המכונים לעתים קרובות בתעשייה אסונות , עשויים לקרות שעשויים לדרוש גישה לגיבוי. זה יכול להיות הפסקת חשמל, אסון טבע או משהו רע יותר, שאנו מקווים שלעולם לא תצטרך לנווט.כך או כך, ברגע שהשקעתם באילו נסיבות עשויות להיווצר הדורשות שחזור נתונים, תוכלו לתכנן כיצד לעשות זאת.תהליך השחזור מסתכם בשימוש בשיטות גיבוי מרובות, הפעלת גיבויים נתונים באופן עקבי ויש להם גישה לגיבויים כשתזדקק להם.אל תשכח לשמור רשימה של כל המידע שהעסק שלך משתמש בו שצריך לגבות. זה תמיד רעיון טוב לבדוק מדי פעם האם הגיבויים שלך אכן פועלים כפי שצריך.

אנחנו יכולים לעזור באחסון ואבטחת הנתונים של העסק שלך

מעקב אחר יכולות אחסון הנתונים, תהליכי הגיבוי ואפשרויות ההתאוששות שלך עשויים להישמע מעט מאיימים, או שזה נשמע כמו משימות נוספות שיכולות להסיח את דעתך ממשימות עסקיות קריטיות יותר לפעולה.אם זה המקרה, פנה עוד היום למקצוענים ברשת מתקדמת. הטכנאים המנוסים שלנו יכולים לעזור בפריסת תוכנית אחסון נתונים, גיבוי ושחזור מקיפה לעסק שלך, לא משנה מה הגודל. אנו נעקוב אחר התהליכים כדי להבטיח שהכל עובד כמו שצריך.

פנה אלינו להתייעצות או לקבלת הערכה 077-4000179

אודות חברת R-net מחשבים

R-net מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

לקוחות ממליצים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים ענן, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

קידוש השם 1, ראשון לציון
077-4000179
[email protected]

 

תוכן עניינים

מידע נוסף
שירותי מחשוב לעורכי דין

שירותי מחשוב לעורכי דין

R-NET היא חברה המספקת שירותי מחשוב לעורכי דין, המסייעת להם לייעל את עבודתם ולשפר את יעילותם. החברה נוסדה לפני מספר שנים ומאז הפכה לספקית מובילה

שירותי מחשוב לסטארטאפים

שירותי מחשוב לסטארטאפים

R-net Computers היא חברה המתמחה במתן שירותי מחשוב ענן לעסקים בכל הגדלים. החברה ממוקמת בישראל ומספקת מגוון שירותי מחשוב לסטארט-אפים, כולל שרתי ענן, גיבויים, אבטחת

מה זה ליסינג לשרתים

מה זה ליסינג לשרתים?

מהו שרת מחשב? שרת הוא מחשב חזק המחובר לרשת (בדרך כלל לאינטרנט) ומספק גישה למשאבים או שירותים מסוימים. ישנם סוגים רבים של שרתים. לדוגמה: שרת אינטרנט: זהו

שווה קריאה
שירותי מחשוב לסטארטאפים
שירותי מחשוב לסטארטאפים

R-net Computers היא חברה המתמחה במתן שירותי מחשוב ענן לעסקים בכל הגדלים. החברה ממוקמת בישראל ומספקת מגוון שירותי מחשוב לסטארט-אפים, כולל שרתי ענן, גיבויים, אבטחת

קרא עוד »
מה זה ליסינג לשרתים
מה זה ליסינג לשרתים?

מהו שרת מחשב? שרת הוא מחשב חזק המחובר לרשת (בדרך כלל לאינטרנט) ומספק גישה למשאבים או שירותים מסוימים. ישנם סוגים רבים של שרתים. לדוגמה: שרת אינטרנט: זהו

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן