מה זה ליסינג לשרתים?

R-net מחשבים תוכנה ותקשורת
מה זה ליסינג לשרתים

מהו שרת מחשב?

שרת הוא מחשב חזק המחובר לרשת (בדרך כלל לאינטרנט) ומספק גישה למשאבים או שירותים מסוימים.

ישנם סוגים רבים של שרתים. לדוגמה:

  • שרת אינטרנט: זהו סוג השרת הנפוץ ביותר. הוא מארח אתר שנגיש בדרך כלל דרך האינטרנט. אתר זה יכול להיות גם פרטי, ובמקרה זה הוא אינטרא-נט.
  • שרת קבצים: אחסן הרבה קבצים הנגישים ברשת. לדוגמה, זה יכול להיות מרכז מדיה מקומי המאפשר למשפחה שלך לצפות בסרטונים אישיים בכל המכשירים הביתיים שלך (טלוויזיה, מחשב או טלפון חכם).
  • שרת משחק: משמש להפעלת יישום השרת של משחק ספציפי, כמו Minecraft.
  • שרת היקפי: מעניק גישה לציוד כגון מדפסות.

ישנם גם שרתים מיוחדים רבים המשמשים רק אנשי מקצוע בתחום ה- IT ואנשים בעלי ידע טכנולוגי.

מתי כדאי לך לשקול לקנות שרת משלך?

כיום, די נדיר שצריך להחזיק שרת, אך ישנם כמה תרחישים שבהם זו אפשרות קיימא.

אם אתה מתכנן לקנות שרת משלך, תזדקק למיומנויות IT, וכמו כל מחשב, תצטרך לכסות את עלות הרכישה שלו, לטפל בתחזוקתו (לתקן כשלים בחומרה) ולשלם עבור צריכת החשמל והרשת שלו.

מה זה ליסינג לשרתים

פרטיות

ייתכן שתרצה לשמור את הנתונים האישיים שלך פיזית בבית שלך. בדרך כלל, תאחסן אותו במחשב שלך או בכונני USB חיצונים. ובכל זאת, אם ברצונך לגשת אליו ממספר מכשירים, עדיף להגדיר שרת קבצים שיכול אפילו להגיע עם כמה תכונות שמצמצמות את הסיכויים לאבד את הנתונים שלך בגלל כשל בחומרה.

באופן דומה, לחברה יהיו לפעמים נתונים רגישים שהם רוצים לשמור בתוך משרדיה. במקרה זה, הם יכולים להגדיר אינטרא-נט שנגיש רק מהרשת המקומית שלהם.

עם זאת, הודות להצפנה ולרשתות VPN , בדרך כלל ניתן לשמור על פרטיות הנתונים בזמן אירוחם באינטרנט.

קרבה לשרת

אם אתה או החברה שלך עובדים עם כמות גדולה של נתונים או גרים באזור עם חיבור לאינטרנט גרוע, זה עשוי להיות פרודוקטיבי יותר לאחסן את הנתונים שלך באופן מקומי. המהירות והחיבור של רשת מקומית תמיד יהיו טובים בהרבה מכל פתרון מבוסס אינטרנט.

התאמה אישית ועלות

ישנם מספר תרחישים מיוחדים בהם תזדקק לשרת מוגדר באופן שאינו זמין להשכרה. לדוגמא, ייתכן שתצטרך שרת ייעודי מנוהל עם רכיב ספציפי או האצת חומרה . באופן כללי יותר, תהיה לך החופש לבחור בדיוק את תצורת החומרה המתאימה לצרכיך.

גם אם תחליט לקנות שרתים משלך, לא תצטרך לבנות סביבם מרכז נתונים. במקום זאת, אתה יכול להשכיר ולאחסן ולמקם את השרתים שלך בחוות שרתים. חכירת שטח תחסוך ממך צורך לטפל בבעיות כמו חשמל, אינטרנט, קירור וביטחון פיזי. על העסק להחליט האם שרת ייעודי לא מנוהל הוא האפשרות הנכונה עבורך.

מה זה ליסינג לשרתים?

שרתי ליסינג מספקים אפשרות חסכונית שיכולה לענות על צרכיהם של ארגונים רבים המחפשים את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה. בעת חכירת שרת, השוכר מסכים לתנאים ומחיר להשכרת שרת מהבעלים או מהמשכיר. הסכם זה יכול לרוב לכלול ניהול השרת עצמו ומספק מספר יתרונות שלא תמצאו בעת רכישת שרת.

לדוגמא, בעת השכרת שרת, לעיתים קרובות אין תשלום משמעותי מראש כפי שהיה בעת רכישת שרת כאשר במקרה זה אתם צריכים להוציא סכום כסף נכבד במכה אחת, לעומת שכירות חודשית במחיר קבוע שלא מכביד על התקציב בחברה. בנוסף, הסדרי שכירות רבים כוללים תחזוקה וניהול של השרת . בסך הכל, חכירת שרת מפחיתה עלויות מראש וחלק גדול מנטל ה- IT של בעלות על שרת.

מהצד השני, ישנם כמה חסרונות בהשכרת שרת. השוכר נותר ללא נכס תמורת הכסף שהוציאו. הבעלים הוא עדיין הבעלים, ובהנחה שהשוכר עדיין זקוק לשרת, יהיה עליו להמשיך את חוזה השכירות או למצוא אפשרות אחרת.

המפתח העיקרי: שקילה של צמיחה עסקית, עלות כוללת ומומחיות טכנית שאתה מקבל חברת המחשוב, כאשר בוחנים אם חכירת שרת היא האפשרות הנכונה.

השכרה של שרת

אפשרות אחת שכדאי לקחת בחשבון שגדלה בפופולריות בשנים האחרונות היא פשוט השכרת שטח שרתים. שכירת שרת פירושה כי ניהול ותמיכה כלולים בדרך כלל עבור השוכר, ויתרה מכך, השוכר אינו צריך לדאוג לדברים כמו בעיות, גיבויים, תמיכה טכנית, וניהול מרכזי נתונים, ולמעשה מקנה ראש שקט לבעלי העסקים, 

תמורת עלות חודשית קבועה מראש, ניתן לשכור שרתים חזקים שיהיו זמינים עבורכם כולל אספקה לבית העסק. יש מגוון גדול של אפשרויות של אפשריות עבודה עם שרתים בשכירות, לדוגמא כולל שירותי תמיכה או לא, כולל גיבויים או לא, הכל בהתאם לתקציב ודרישות הלקוח.

בנוסף כל השרתים ניתנים לשדרג מבחינת זיכרון ו/או נפח דיסקים עם ידרשו בעתיד. זה מאפשר לך להסתגל עם שינוי הצרכים שלך.

אינך צריך לדאוג לתחזוקת חומרה או לבעיות אבטחה . ובמקרים מסוימים, אפילו תוכנת מערכת ההפעלה ניתנת לתחזוקה ולניהול עבורך.

 

תן למומחים ב R-net מחשבים

השקענו שני עשורים בסיוע לעסקים ואנשי מקצוע בתחום הטכנולוגיה למצוא את פתרונות השרת המתאימים להם. זה לא רק על זיכרון RAM ואחסון. זה גם על התנאים וההתחייבות המתאימים ביותר לצרכים הספציפיים שלך. הצוות שלנו מוכן לעזור במציאת הפיתרון המתאים לכם. צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על האופן שבו אנו יכולים לעזור.

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים ענן, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

קידוש השם 1, ראשון לציון
077-4000179
[email protected]

 

תוכן עניינים

מידע נוסף
שירותי מחשוב לעורכי דין

שירותי מחשוב לעורכי דין

R-NET היא חברה המספקת שירותי מחשוב לעורכי דין, המסייעת להם לייעל את עבודתם ולשפר את יעילותם. החברה נוסדה לפני מספר שנים ומאז הפכה לספקית מובילה

שירותי מחשוב לסטארטאפים

שירותי מחשוב לסטארטאפים

R-net Computers היא חברה המתמחה במתן שירותי מחשוב ענן לעסקים בכל הגדלים. החברה ממוקמת בישראל ומספקת מגוון שירותי מחשוב לסטארט-אפים, כולל שרתי ענן, גיבויים, אבטחת

שווה קריאה
שירותי מחשוב לסטארטאפים
שירותי מחשוב לסטארטאפים

R-net Computers היא חברה המתמחה במתן שירותי מחשוב ענן לעסקים בכל הגדלים. החברה ממוקמת בישראל ומספקת מגוון שירותי מחשוב לסטארט-אפים, כולל שרתי ענן, גיבויים, אבטחת

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן