מה אנחנו מציעים – כל שירותי המחשוב במקום אחד !

R-net מחשבים תוכנה ותקשורת
מה אנחנו מציעים - כל שירותי המחשוב במקום אחד

שירותי מחשוב לעסקים

שירותי התמיכה במחשבים לעסקים שלנו מביאים טכנולוגיה עסקית לארגון שלך, ומאפשרים לך להתחרות בחברות גדולות יותר. אנו שואפים לספק שירותי מחשוב מעולים במחיר שפוי, ואנו מספקים ניהול IT חסכוני בכדי להבטיח שהמערכות שלך יעבדו כנדרש ויספקו את ההחזר על ההשקעה. שירות המחשבים והתמיכה שלנו מספקים שירותי מחשוב למחשבים ולשרתים שלכם בתודעת שרות גבוהה ואיכותית עם צוות מנוסה.

 

האם עבודה עם חברת שירותי מחשוב תחסוך לי כסף ?

חברה עם מערכת מחשוב אשר מנוהלת היטב עם חברת שירותי מחשוב יכולה לחסוך עד 37% בעלויות בהשוואה לחברה ללא פתרון IT. לא משנה מה הצרכים הטכנולוגיים שלך, אתה יכול לסמוך על R-net מחשבים עבור כל התמיכה ב- IT שאתה זקוק לה. אנו יכולים להוביל אותך למגוון רחב של שירותי מחשוב, החל מתמיכה בסיסית במחשבים ושדרוג תוכנה וכלה בשירותי IT מתקדמים. שכירת שירות תמיכה טכנית במחשבים, שרותי אחסון בענן, גיבויים ושרתים וירטואליים בענן, מה שמעניק לחברות את הצורך וההוצאות של צוות IT פנימי בארגון עם כל המשמעיות של העסקת עובד.

אם אתה חושש מאיבוד נתונים או רוצה לתכנן את הצמיחה העתידית של העסק שלך, אנו יכולים לעזור לך בשירותי תמיכה במחשבים. אנו מציעים גישה בשירות מלא לחברות הזקוקות לכל סוג של תיקון ותמיכה במחשבים ושרתים או פיתרון IT כולל שירותי Help Desk וסיסטם.

 

פתרונות מחשוב לעסקים ו אחסון ענן
פתרונות מחשוב לעסקים ו אחסון ענן

 

האם ידעת ש 30% מכל העסקים הקטנים בישראל מאבדים נתונים כל חצי שנה בגלל הזנחת שרתים?

עבור חברות המסתמכות על מערכות מחשוב כדי לנהל את כל עסקיהן, הכל עלול להיפסק. עם זאת, לא לכל החברות יש את המותרות שיש לחברות גדולות שלהם יש מחלקות מחשוב פנימיות ומחלקת IT משלהן לפתור את הבעיות במידת הצורך. אם אין לכם צוות מחשוב לטיפול בתקלות, פה אנחנו נכנסים לתמונה בכדי לעזור ולהבטיח שהעסק שלך יקבל את הפתרונות המתקדמים שיש לנו להציע וההגנה הדרושים לו כדי לשגשג. אפשרויות התמיכה המרוחקות שלנו מאפשרות לך לקבל עזרה בתחום ה- IT ממש בהישג ידכם.

אנו מנהלים את שירותי ה- IT של המחשבים העסקיים שלנו ויש לנו צוות מלא של מומחי IT כדי לשמור על מערכות מצוינות. שירותי הרשת הארגונית שלנו יכולים לייעל את העסק שלך ולהביא את כל המחשבים שלך לאותה רשת, מה שמוביל ליעילות ופרודוקטיביות גדולים יותר. בין אם מדובר בהסרת וירוסים, תוכנות ריגול, סידור בעיות באוטלטוק או תיקון בעיות חומרה במחשבים , אנו נעשה הכל בשביל לשמור על פרודוקטיביות העובדים שלך.

ייעוץ ברכש של שירותי מחשוב

אם אתה צריך לדבר ולהתייעץ עם חברת טכנולוגיה מקצועית על רכישת והתקנת ציוד מחשוב לעסק החדש שלך, התקשר אלינו לקבלת ייעוץ שאתה יכול לסמוך עליו. אנו יכולים להחיות את המחשב השולחני או המחשב הנייד שלך לחיים, ומכיוון שאנחנו נמצאים כל כך הרבה זמן בסן דייגו, אנו מומחים ברשת שיכולים לנהל את כל פלטפורמת הטכנולוגיה של החברה שלך. אם יש לך את הידע והניסיון לשמור על המחשב שלך פועל, פתח איתנו עסק לתיקון מחשבים.

 

מהו אחסון בענן ?

למחשוב ענן ואחסון ענן יש הרבה מן המשותף והם מגיעים מאותו מקור (הענן), אך הם מושגים שונים. אחסון בענן הוא אמצעי אחסון ושיתוף, ואילו מחשוב ענן נותן לך את האפשרות לעבוד עם הנתונים שלך בענן, כגון תוכנות שונות שעימם אתם עובדים ולמעשה מיייתרים את הצורך בשרת המקומי בעסק שלכם.

עבור אחסון מידע ונתונים הדרוש לך, תוכל למצוא בחברתנו שירות אחסון בענן המספק את הקיבולת והפונקציונליות הנחוצים לך במחיר מעולה ומאובטח.

4 טיפים לאבטחת מחשוב ענן שלא ידעתם
4 טיפים לאבטחת מחשוב ענן שלא ידעתם

שירותי ענן

בחירת ספק שירותי ענן משפיעה ישירות על מגוון שירותי הענן שתוכלו לבחור מהם. הבחירה שלך בספק שירותי הענן ומספר השירותים שאתה צריך לבחור מתוכם ישפיעו ישירות על איכות חוויית הענן שלך, כמו גם על החוויה הכוללת שלך עם השירות.

ענן פרטי משמש לארגונים העובדים באופן מקומי למען הארגון שלהם, או שהם יכולים לבצע מיקור חוץ שלו לספקי שירותי ענן אחרים. גישה מרובת עננים היא ענן היברידי בו ארגון משתמש בשירותיהם של כמה ספקי ענן ציבוריים, המכונים הענן ההיברידי, אשר מציעים ללקוחותיהם גם שירותים מבוססי ענן משולב עם שרת פיזי בארגון, מה שמאפשר למשתמשים להפעיל שירותים בענן ולשלב אותם עם יישומים קיימים ותשתית מרכז נתונים. עסקים יוכלו לשלם עבור שירותי ענן ולהשתמש בהם לפי הצורך, במקום להשקיע ברמה המקסימלית של חוזים ארוכים לשנה.

היתרונות המדויקים ישתנו בין המשתמשים בשירותי ענן, אך בעיקרון השימוש בשירות ענן פירושו שחברות לא צריכות לקנות ולתחזק תשתית מחשוב משלהן. עסקים יכולים להעביר יישומים ישנים יותר לענן כדי להפחית את דרישות משאבי מרכז הנתונים, ויישומים חדשים יכולים לנצל את הענן – ענן השירותים – על ידי שימוש בתכונות מקומיות כגון יכולת גודל וקנה מידה. עננים פרטיים יכולים גם להיות אבן דרך יעילה עבור עסקים הזקוקים לאבטחה נוספת, ועוזרים להם להבין ולבנות מחדש יישומים פנימיים בעננים לפני שעוברים לענן ציבורי. עם זאת, נותרו חששות מכך שחברות מסוימות מעבירות נתונים לשירותי ענן רבים, מה שמוביל לבעיות אבטחה בענן העוקבים אחר נתונים בין פלטפורמות ענן לענן, ולחששות אבטחה.

שירותי ענן מעניקים למפתחי תוכנה גישה לכלים מבוססי ענן כגון מכונות וירטואליות, שרתים וירטואליים ואחסון ענן, כמו גם יכולת לבנות ולתחזק תשתית ענן משלהם. חיבור לענן ציבורי פירושו שתוכל לגשת למשאבי נתונים המתארחים במרכז נתונים המנוהל על ידי ספק צד שלישי – ספק שירותי ענן – באמצעות חיבור לאינטרנט, במקום להחזיק ולשמור על המשאבים באתר. כשירות מחשוב ענן, עננים פרטיים נתפסים רק על ידי משתמשים פנימיים בענן הפרטי. עננים פרטיים מחייבים ארגון לבנות ולתחזק תשתית ענן בסיסית משלו, אך כדי לשלוט בעלויות ולהפחית את הנטל הניהולי הלקוחות בוחרים בעננים ציבוריים, בהם ניתן לנהל מספר עננים כענן אחד ללא צורך במערכת ניהול ענן אחת.

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים ענן, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

קידוש השם 1, ראשון לציון
077-4000179
[email protected]

 

תוכן עניינים

מידע נוסף
שירותי מחשוב לעורכי דין

שירותי מחשוב לעורכי דין

R-NET היא חברה המספקת שירותי מחשוב לעורכי דין, המסייעת להם לייעל את עבודתם ולשפר את יעילותם. החברה נוסדה לפני מספר שנים ומאז הפכה לספקית מובילה

שירותי מחשוב לסטארטאפים

שירותי מחשוב לסטארטאפים

R-net Computers היא חברה המתמחה במתן שירותי מחשוב ענן לעסקים בכל הגדלים. החברה ממוקמת בישראל ומספקת מגוון שירותי מחשוב לסטארט-אפים, כולל שרתי ענן, גיבויים, אבטחת

מה זה ליסינג לשרתים

מה זה ליסינג לשרתים?

מהו שרת מחשב? שרת הוא מחשב חזק המחובר לרשת (בדרך כלל לאינטרנט) ומספק גישה למשאבים או שירותים מסוימים. ישנם סוגים רבים של שרתים. לדוגמה: שרת אינטרנט: זהו

שווה קריאה
שירותי מחשוב לסטארטאפים
שירותי מחשוב לסטארטאפים

R-net Computers היא חברה המתמחה במתן שירותי מחשוב ענן לעסקים בכל הגדלים. החברה ממוקמת בישראל ומספקת מגוון שירותי מחשוב לסטארט-אפים, כולל שרתי ענן, גיבויים, אבטחת

קרא עוד »
מה זה ליסינג לשרתים
מה זה ליסינג לשרתים?

מהו שרת מחשב? שרת הוא מחשב חזק המחובר לרשת (בדרך כלל לאינטרנט) ומספק גישה למשאבים או שירותים מסוימים. ישנם סוגים רבים של שרתים. לדוגמה: שרת אינטרנט: זהו

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן